Ahh, pääsin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen humputtelemaan, ihan kokonaiseksi illaksi ilman lapsia. Olin katsomassa Euroviisujen kenraaliharjoituksia livenä, ja nautin ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen pikkuisen siideriä. NAM! Olin pumpannut pari pientä tuttipullollista maitoa jääkaappiin, ja mieheni oli kotona lasten kanssa. Olihan se pikkuriiviö huutanut isälleen pari tuntia, mutta nukahti lopulta tuttipullo suuhun minun hikinen paita naamalla. Jalkani olivat pahasti maitohapoilla parin päivän Squat Challengen jälkeen, ja jouduin pitämään seinistä kiinni että pääsin istumaan vessanpöntölle. Samalla kun Saksa esitti biisiään, minä helpotin oloani käsikäyttöisen rintapumpun kanssa viisujen vessassa. Käsipumppu vinkui pumppauksen tahdissa, joten viereisessä kopissa kävijät ovat saattaneet ihmetellä että mitä ihmettä minun kopissani tapahtuu. Teki pahaa hulauttaa maidot pöntöstä alas, mutta eipä niille siideri-Red Bull-maidoille mitään käyttöäkään ollut. 

Viikonloppuna oli myös välipäivä (4. päivä) 30 päivän haasteista. Olimme myös mökillä kaveriporukan kanssa, joten tuli mässäiltyä taas ihan liikaa. Ranskanleipää Nutellan kanssa aamupalaksi, ja sitä rataa. 

Olo on aika tööt, koska vauva on ruvennut heräilemään 4-5 kertaa yössä. Olen miettinyt syyksi

1) Vauvan pientä flunssaa

2) Vähentääkö tämä treeni maidon määrää? Olen kuullut että kroppa tuottaa parhaiten maitoa levossa, ja ehkä vauva on ruvennut tankkaamaan öisin varmistaakseen ravinnon saannin. 

3) Vauva "tilaa" lisää ravintoa itselleen nyt ollessaan 4,5 kk, ja aionkin aloitella kiinteiden maistelut lähipäivinä. 

Treenistä kuitenkin saa energiaa, joka tekee hyvää tähän väsymykseen. Eilen illalla imettäessäni nautin täysin siemauksin koko kropan kihelmöinnistä 5. päivän treenin jälkeen. Levättiin vaan vauvan kanssa sängyllä, ja mulla oli tosi hyvä fiilis (ennen treeniä kiukutti morkkikseni viikonlopun mässäilystä). 

t. Mamma joka pääsi tuulettamaan (73,5 kg, -0,5kg, wuhuuuu)

kuva-20-normal.jpg